Friday, November 05, 2004

Oitt oitt oitttt

Aihh..senyap je korang. Email tak byk mana. Aku pun tak berhantar email. Tak sempat la geng.

Aku tgk geng smap ni makin lama makin sunyi la. tak meriah sgt. maklumla...jarang jumpa. jumpa pun org² tertentu je. Aktiviti pun dah tak byk. Suma tunggu org tolong organizekan..termasuklah aku..kah kah kah.

Puasa kali ni. Takde pun majlis berbuka sesama kita. Sebab apa? Takde org tolong organizekan! kah kah kah. Raya nnt pun senyap je kot. Takde sesapa nak buat open haus ke? eheh

Aku tak buat kot. The reason why? fuluss fulusss. Tp kalau nak dtg rumah aku..aku tak pernah tolak. Marilah rumah aku.

Lama dah tak reunion. Reunion kecil²an pun jadi la kot. Nak vote tempat n tarikh susah. Maybe kita terus decide makan kat mana...tarikhnya bila. Sapa mau dtg..silakan. Sapa tak dapat dtg....rugi lor.

No comments: